LÄS DOM VANLIGASTE FRÅGORNA OCH SVAREN
KONTAKTA OSS
För att snabbast och enklast komma i kontakt med oss fyller ni i kontaktformuläret här på hemsidan och skickar in det. Ni kommer därefter att bli kontaktad av den hos oss som passar bäst för ert ärende. Gäller det något som är fel i er lägenhet så gör ni en felanmälan här.
Kontorets öppettider
Vårt kontor håller endast öppet för bokade möten. Ni bokar enklast en tid med oss genom att skicka en förfrågan via kontaktformuläret.
Vill ni komma i kontakt med oss via telefon?
Våra telefontider är mån-fre 9.30-16.00 med lunch mellan 12.30-13.30. Onsdagar nås vi dock endast via kontaktformuläret på hemsidan. Svarar vi inte under våra telefontider och ni vill att vi ringer upp så kan ni lämna ett röstmeddelande så återkommer vi så snart vi kan.
Är det ett akut ärende efter kontorstid?
Skulle en akut händelse inträffa vardag efter kl. 16.00 eller under helgdag så ringer ni vår jour som hjälper er med ärenden såsom strömbortfall, stopp i avlopp eller vattenläcka. Skulle ert ärende inte bedömas som akut åtgärdar vi kommande vardag efter att ni har lämnat ert ärende till jouren. Ej akuta fel anmäler ni genom att göra en felanmälan här.
SKICKA ETT MEDDELANDE
TELEFON
033-129 129
JOUR
033-7850729
POSTADRESS
Ås Härads Fastigheter
Box 1136
501 11 Borås